.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶۰هزار متقاضی مسکن در گیلان

كرامت رئيس سازمان مسكن و شهرسازي از ثبت‌نام حدود 60 هزار نفر متقاضي مسكن در گيلان خبر دادنرگس‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعيت ثبت‌نام در تعاوني مسكن مهر افزود: با اعلام اداره كل تعاون، حدود 60 هزار نفر از طريق سايت و يا به صورت كتبي براي مسكن ثبت‌نام كردند كه در حال گزينش است.

وي ادامه داد: سازمان مسكن و شهرسازي نيز در حال شناسايي و استحصال اراضي براي ساخت تعداد واحدهاي مسكوني است. نرگس‌نژاد اظهار داشت: تاكنون به بيش از 15 تعاوني كه داراي حدود 2 هزار نفر عضو هستند زمين واگذار شده و در بعضي از شهرها مانند رشت، لاهيجان و ساير شهرها نيز در حال واگذاري زمين به تعاوني‌ها هستيم. وي با اشاره به مرغوبيت زمين براي احداث واحدها تصريح كرد: تاكنون بالغ بر يك‌هزار و 200 هكتار زمين براي اجراي بند «د» تبصره 6 توسط دستگاه‌هاي دولتي به سازمان مسكن و شهرسازي معرفي شد كه از اين مقدار، 300 هكتار براي ساخت واحدها انتخاب و 900 هكتار پالايش شد.

نرگس‌نژاد گفت: ما به دنبال زميني هستيم كه مناسب براي ساخت و ساز باشد و با توسعه متوازن شهري جور درآيد و اين 300 هكتار نيز پتانسيل‌هاي خوبي براي ساخت و توسعه دارد. وي اظهار داشت: براي آماده‌سازي و ساخت واحدهاي مسكوني تسهيلات خوب و مناسبي در نظر گرفته شد كه در زمان آماده‌سازي به ازاي هر واحد يك ميليون تومان و در مرحله ساخت 14 ميليون تومان تسهيلات بانكي به تعاوني‌ها داده مي‌شود كه اين ساختمان‌ها بايد 75 متر مربع مفيد باشند.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي گيلان به تعداد واحدهاي مسكوني مورد نياز در گيلان اشاره و خاطر‌نشان كرد: طبق برنامه ساخت 48 هزار و 400 واحد مسكوني سهميه استان است، ولي با آمارگيري كه انجام شده در برنامه ميان مدت 3 تا 5 ساله، حدود 90 هزارواحد مسكوني مي‌تواند نياز بالقوه و بالفعل مسكن استان را تأمين كند. نرگس‌نژاد در پايان تأمين اراضي و بسترسازي زمينه توليد 48 هزار واحد مسكوني مذكور و ايجاد زيرساخت‌ها براي اين واحدها را از مهم‌ترين برنامه سازمان مسكن و شهرسازي عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.317 seconds.